Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2010 19:59 - Какъв Парфюм използвате?Всичко за Парфюмите?
Автор: probvay Категория: Хоби   
Прочетен: 1073 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 29.06.2010 11:24


Здравейте,
Искам да разбера вашите мнения относно Парфюмите-Кой какъв ВИД и МАРКА използва ?Какви Парфюми използвате?От значение ли е цената за вас ?Правите ли Поръчка през интернет или директно от магазина си го купувате ?
Искам да споделя с вас за парфюмите на FMGroup, наскоро станах дистрибутор на ФМГРУП  .Регистрирах се с стартер от 100 броя тестерчета ..Ароматите бяха най различни на световноизвестните марки-Лакосте,Хуго Бос , Булгари, Гучи, Долче Габанна, и всички други.Като фирмата не плагиаства на дизайна на оригиналните марки.Всички мостри бяха под № и вид на парфюма и в обикновенни шишенца на ФМГРУП.Моя колежка ми Поръча-Парфюм  №81-Donna Karan.Още на следващият ден си го  получи. Парфюмчето  за изненада парфюма-есенцията беше аналог на  същия като Оригинала на -Донна Каран , ухаеше страхотно.Беше  в красива опаковка и обикнвовено шишенце  на което пишеше -FM.И Парфюмчето струваше само 22.00лв/клиентска цена/. Попитах спосора си защо е толкова евтин  и тя ми каза че фирмата ФМГРУП сама си произвежда парфюмите , като закупува само есенцията от компанията ДРОМ .Фирмата не прави разходи-както другите фирми  за скъпа опаковка, за шише, име на бутилка, лиценз  -спестява всички тези разходи на клиента , защото крайния потребител е клиента и той заплаща всичко това ...Защо да даваТЕ 80.00лв за Парфюм?- като може да си го позволи само за 22.00лв.За да стигнат парфюмите до всеки реших да ги предлагам чрез Интернет в търсачка за стоки /Е-магазин /Ако се интересувате от даден парфюм или продукт , може да се свържете с мен.Фирмата произвежда и балсами за тяло-FM ролони, душ гелове-FM, козметика-MAKE UP, почистващи препарати-FOR HOME .В сайта цените са промоционални за да може всеки да си позволи.Вижте Тук:www.gradinka.bg/FMGroupBulgaria/-.Ако някой реши да си поръча и да се възползва от промоцията нека го направи чрез сайта . И така...Ползва ли ли сте парфюмите на ФМгруп какво е вашето мнение ?Специално аз съм страшно доволна...:)






Тагове:   Какъв,   парфюм,   онлайн,


Гласувай:
1



1. анонимен - страхотни парфюми :-)
29.06.2010 14:11
Аз съм ги ползвала и ползвам все още парфюмите на ФМ груп и съм много доволна. Много са трайни наистина и са на много добра цена. Няма да съжалявате, ако ги пробвате!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: probvay
Категория: Забавление
Прочетен: 11283
Постинги: 2
Коментари: 2
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930